روز دختر
تاريخ : شنبه 16 شهريور 1392برچسب:, | 18:19 | نویسنده :

تقدیم  به  همه ی  دخترا :

همه ی آن  موجودات  پاک  و الهی

که  وجودشان  مایه  حیات  بشر است

 

" دخترای  ایرونی  روزتون   مبارک"

 



نظرات شما عزیزان:

morteza
ساعت4:49---20 شهريور 1392
alieee
پاسخ: ممنون که سرزدى


سارا
ساعت10:07---19 شهريور 1392
سلام مرسی که سرزدی من مسافرت بودم که سر نمیزدم راستی چت لوکس بلاگ بسته شده واسه من اینطور شده یا کلا بسته شده؟؟؟؟؟
پاسخ:واسسه منم یه بار باز میشه یه بارم بستست نمیدونم والا شرمنده


hasti
ساعت9:50---18 شهريور 1392
میان همهمه ی برگهای خشک پاییزی

فقط ما مانده ایم که هنوز از بهار لبریزیم

برای من که دلم چون غروب پاییز است

صدای گرم تو از دور هم دل انگیز است . . .

آپم عزیزم

زوووود بیا
پاسخ:حتما .مرسی که اومدی


ناتاناییل عاشق
ساعت12:48---17 شهريور 1392
مرسی
پاسخ:مرسی که بهم سر زدین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: