هــــــــــــــــی غریبه
تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392برچسب:, | 20:23 | نویسنده :

هی غریبه !

شب عروسی کت و شلوار سیاهش را به او بپوشان

رنگ سیاه به مرد من خیلی می آید

بند کراواتش را خودت سفت کن

این کار را دوست دارد

وقتی دستانت را میگیرد ...

خودت را در آغوش او بیانداز

با این کار احساس آرامش میکند

زحمت تاج عروس را نکش

سلیقه اش را خوب میدانم ، برایت گرفته است

خلاصه کنم غریبه !

جان تو و جان مرد من...!



نظرات شما عزیزان:

arsham13
ساعت16:11---7 مهر 1392
سلام وب خیلی قشنگی دارید طراحیش واقعأ زیباست و تبادل لینکتون هم خیلی خوبه اما چندتا پیشنهاد داشتم.وبتون یه جورایی خیلی غمگینه میتونید شادترش کنید.توی این زمونه که همه دلشون پره درد و غمه میتونید از امید به زندگی و از زیبایی های زندگی بگید.همه میگن روزگاره بدی شده اما این روزگارو کی بد کرده؟این خود ماهستیم که روزگارو به این روز درآوردیم پس اگه بخوایم میتونیم بهترش کنیم.پیشنهاد دیگه ام اینه که متن هایی که مینویسید سعی کنید از آدمای بزرگ باشه و در انتها نامشو ذکر کنید.یه نکته دیگه اینکه توی متن توکه شرافت داری خط دوم کلمه درست رو ذرست نوشتین اصلاحش کنید.
Najme: مچکرم که نظرتون رو گفتی و مرسی از پیشنهادتون.. هنوز هم دنیا زیبایی هاشو داره اگه قدر بدونیم


سارا
ساعت18:00---3 مهر 1392
نبودنت آزار می دهدمرا..



حتی در مجازی ترین دنیای امروزی..



“من”دلبسته ام به اسمی که میدانم می فهمدمرا



من دلخوش کرده ام به دیدن نام تو



با نبودنت” این دلخوشی کودکانه را از من نگیر
mv:ممنون که بهم سر زدی عزیزم


vahid
ساعت15:39---3 مهر 1392
like

hasti
ساعت14:21---31 شهريور 1392

پاسخ: مرسى از حس هم درديتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: