بازیچه
تاريخ : شنبه 16 شهريور 1392برچسب:, | 15:8 | نویسنده : meisam



نظرات شما عزیزان:

mahsajoon
ساعت14:05---21 شهريور 1392
گذشته که حالم را گرفته است !
آینده که حالی برای رسیدنش ندارم !
و حال هم حالم را به هم میزند
چه زندگی شیرینی!…


hasti
ساعت13:33---19 شهريور 1392

من که هستم ؟
قصه درد،شعله خاکستر سرد،زخمی دنیای نامرد،قصه چشم انتظاری..
من که هستم؟
نقش باطل،قایقی گم کرده ساحل ،با هزاران زخم بر دل...
این آپم واقعا خودم دوست دارم..
اگه نیای ..
بیا دیگه


سارا
ساعت10:09---19 شهريور 1392
هیچوقت دل اونایی رو که گریه شون بی صداست رو نشکنید . . .


این آدما هیچ کس رو ندارن که اشکاشونو پاک کنه !









پاسخ:ممنون از حضورت. متن قشنگى بود


مهرنوش
ساعت17:06---16 شهريور 1392
سلام خیلی جالب بود ممنون
پاسخ:مرسی که اومدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: