آتشم میزند
تاريخ : یک شنبه 26 شهريور 1392برچسب:, | 10:59 | نویسنده : meisam

دستهای  او  را  گرفتی

دیگر  به  من  نگاه  نکن

نگاه  تو ...

بیشتر  از  دیدن  دستهایتان  آتشم می زند

 



نظرات شما عزیزان:

نیلوفر
ساعت13:18---29 شهريور 1392
ممنون که لینکم کردی.....

منم لینکت کردم
پاسخ:خواهش .مرسی


ناتاناییل عاشق
ساعت13:54---28 شهريور 1392
سلام mvجان اپم....منتظرنظرخوبت هستم.....راستی چرا اینقده سخته کامنت گذاشتن تووبلاگت....خیلی وقتا پنجره نظرات وبلاگ برا من بازنمیشه
پاسخ:سلام.ممنون که سر زدی.حتما الان میام. نمیدونم چشه والا


مهرنوش
ساعت8:05---28 شهريور 1392
نایسپاسخ:مرسی که اومدی .مچکرم

یاسمن
ساعت0:03---28 شهريور 1392
شاهکار نمی کنم!
تنها تو را،
همانطور که دوستت دارم
می نویسم...


سلنا
ساعت16:40---27 شهريور 1392
عالی بود عزیزم
پاسخ:خواهش .مرسی که اومدی


hasti
ساعت13:45---27 شهريور 1392
عجب جوش و خروشی بود عشقت

خراب باده نوشی بود عشقت

بهشتم را به سیبی داد بر باد

عجب آدم فروشی بود عشقت

آپــــــــــــــــــــــــــ ـــم عجیجم
پاسخ:مرسی.اومدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: